10 november 2005

Skadeskjutna skator

Såg i lördags det som är kvar av mitt Magpies. De mötte Birmingham som ligger i botten av PL. Värre sparka och spring får man leta efter i den ligan. Redan för ett år sedan förutspådde jag på ToonSwedens hemsida att Mr Graeme Souness som vanligt skulle införa sin krampaktiga spelstil även i Newcastle United. Souness är berömd för att förstört Liverpool en gång i tiden. Idag är Souness nöjd efter tre raka segrar. Men mot vilka? De tre som ligger sist. Jag törs knappt se nästa match när de möter Chelsea borta. Hua. Nu låter jag som en dålig förlorare och supporter. Men de som känner mig vet att jag aldrig lämnar ett lag hur det än går. Jag har hållt på skatorna sedan 1973. Tyvärr bara sett laget live en enda gång. Men det ska blir fler gånger.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida


Trackers